Piegādes un Atgriešanas Noteikumi
Pasūtījuma Veikšana
- Produktu izvēle: Izvēlieties no mūsu plašā piedāvājuma klāsta, kas ietver vāzes, dekori, grieztos ziedus un daudz ko citu. Pievienojiet izvēlētos produktus iepirkumu grozam, nospiežot pogu “Pievienot grozam”.
- Pirkuma pārbaude: Pārbaudiet pirkuma groza saturu, lai pārliecinātos par izvēlēto preču pareizību.
- Papildinformācija: Komentāru lauciņā norādiet vēlamo piegādes laiku un jebkādu papildu informāciju, kas varētu palīdzēt nodrošināt veiksmīgu pasūtījuma izpildi.
Apmaksa
- Maksājuma veidi: Pēc pasūtījuma izveides, izvēlieties jums piemērotāko maksājuma veidu – ar karti tiešsaistē vai skaidrā naudā pie pasūtījuma saņemšanas.
- Drošība: Mēs nodrošinām, ka visi maksājumi tiek veikti droši un konfidenciāli.
Piegāde
- Piegādes iespējas: Mēs piedāvājam vairākas piegādes iespējas:
- Ekspress piegāde ar kurjeru: Ekspress piegāde pieejama tajā pašā dienā Cēsīs un 10 km rādiusā ap Cēsu pilsētu.
- Piegāde tālāk par 10 km no Cēsīm jāsaskaņo atsevišķi sazinoties ar salonu.
- Piegādes izmaksas ar mūsu krujeru:
- Pasūtījumiem virs 70 EUR piegāde Cēsīs un un 10 km rādiusā ap Cēsu pilsētu ir bez maksas.
- Pasūtījumiem līdz 70 EUR piegādes maksa Cēsīs 5,00 EUR un 10 km rādiusā ap Cēsu pilsētu ir 7,00 EUR.
- Minimālā pasūtījuma summa piegādei ir 15,00 EUR.
- Individuāli saskaņotas piegādes ārpus Cēsīm un Priekuļiem tiek risinātas atsevišķi.
- Piegādes laiki:
- P.-S. 10:00 – 18:00
- Svētdienās un svētku dienās – individuāli saskaņoti laiki.
- Piegādes laiks jāsaskaņo 3h pirms vēlamā piegādes laika.
- Piegādes noteikumi:
- Piegādes tiek veiktas ne ātrāk kā stundas laikā pēc apmaksas veikšanas.
- Ja nepieciešama piegāde ārpus norādītā laika, lūdzu, saskaņojiet to individuāli pa tālruni vai e-pastu.
- Precīzi norādiet visu nepieciešamo informāciju par saņēmēju – vārds, adrese, telefona numurs.
Preču Atgriešanas Nosacījumi
- Iegādājoties preces interneta veikalā www.wild-flower.lv stājas spēkā patērētāju tiesību aizsardzības likums.
Pretenziju gadījumā, lūdzu, sazināties pa tālruni28819498
vai rakstot uz e-pastu w[email protected]
Katru pretenziju izvērtējam individuāli un piemeklējam abām pusēm labāko risinājumu.
Bojātas vai Nepareizas Preces
- Pretenzijas: Ja jūs saņemat bojātu vai nepareizu preci, lūdzu, nekavējoties sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu, lai mēs varētu organizēt bezmaksas nomaiņu vai atgriešanu.
- Kontaktinformācija: E-pasts: [email protected], Tālrunis: +371 28819498
Pārdevējs neveic maksas atgriešanu pasūtītājam un patur pilnu samaksu šādos gadījumos (ziedu piegāde un individuālie pasūtījumi):
Ja saņēmējs atsakās pieņemt sūtījumu (ziedus vai ziedu pušķi).
Ja saņēmējs ir izbraucis no pilsētas vai valsts un nav sasniedzams pasūtītāja norādītajā piegādes adresē 24 stundu laikā pēc noteiktā piegādes laika.
Ja saņēmējs neatrodas pasūtītāja norādītajā adresē un nav pieejams saziņai, izmantojot pasūtītāja norādīto e-pastu vai telefonu.
Ja saņēmējs neatrodas norādītajā adresē un pasūtījuma piegāde jāpārceļ uz citu adresi:
- Pasūtītājam jāmaksā par piegādi atkārtoti, izņemot gadījumus, kad piegādes adrese tiek mainīta ne tālāk kā 5 km no sākotnēji norādītās adreses.
Ja saņēmējs nav norādītajā adresē noteiktajā laikā un piegāde jāpārceļ uz citu laiku:
- Pasūtītājam jāmaksā par piegādi atkārtoti, izņemot gadījumus, kad piegādes laiks tiek mainīts ne vairāk kā par 1 stundu no sākotnēji noteiktā laika.
Papildus Noteikumi
- Individuālie pasūtījumi: Individuālie pasūtījumi tiek apstrādāti saskaņā ar klienta norādēm un pieejamo materiālu klāstu. Ja pasūtījuma izpilde nav iespējama, mēs paturam tiesības anulēt pasūtījumu un atgriezt naudu.
- Sezonālās izmaiņas: Ziedu šķirnes var mainīties atkarībā no sezonas. Ja pasūtītie ziedi nav pieejami, mēs nodrošināsim līdzvērtīgus aizstājējus, saglabājot stilu un krāsu gammu.